nån (någon) sa i en annan topic (tråd) att den e(är) vass ?? någon (Någon)annan som råkar inneha en sådan spelare....(?)
jag (Jag)som trodde jag (upprepn) gjorde ett kap när ja (jag+upprepn 2)köpte den för 3.5k ny (.)
som vanligt såg jag att den kostat ungefär 7k så ja (jag) köpte den... behövde juh (ju)en ny cd =))
* kanske kan man modda den lr (eller)nåt ? * lr (eller)det kanske är lika bra och (att)köpa en ny ??
Sorry n00b, kunde inte låta bli. Ovanstående hade inte blivit påtalat på detta sättet om du lidit av någon form av dyslexi. Så är dock inte fallet, här handlar det juh (!) bara om lathet... Man FÅR dock (tror jag) skriva som du gör utan att bli avstängd el dyl men hur många kommer att orka läsa dina inlägg och bry sig om ditt problem? Försök är du snäll att halvera skrivtakten och formulera dig en smula bättre så vinner alla på det i längden.
Jag skall från och med nu försöka förbättra mitt sätt att utrycka mig. IOFS så är jag fruktansvärt dålig på att stava redan som det är. Men som sagt nu skall jag göra ett försök. Man tänker inte alltid på att folk kanske inte förstår vad man skriver efter som att man skriver så otroligt mycket varje dag och då förstår alla man diskuterar med. Men helt klart att man kanske har svårt och förstå denna "lådsassvenska" om man inte är van =( ... f*n känner mig som en liten lunarpojke på 14år nu =(
Ett tipps till då i alla välmening. Skriv din text i Word och låt programmet göra en första rättstavning av din text... Sen kopierar du den rättstavade texten in här så blir det säkert mycket mer rätt...
quote: Ett tipps till då i alla välmening. Skriv din text i Word och låt programmet göra en första rättstavning av din text... Sen kopierar du den rättstavade texten in här så blir det säkert mycket mer rätt...
----------------------------------
"Man blir aldrig fattig på att ta hem en vinst"
Låter som en bra ide fakitskt =) ska nog kika på nån form av stavningskontroll till typ notepad eller något liknade för word lägger jag inte in på min dator =)
Det som kanske kan tyckas vara en rejält rolig sak är att jag jobbar med layout/original. den ni!!