Är det någon mer än jag som inte kan uppdatera utbrottsvarningen så att man blir av med Trojan.peacomm
Vill du skydda datorn?? Ja det vill jag. Men funkar det nepp det gör det inte Kör liveupdate för att skydda datorn. Men enligt liveupdate så har jag de senaste uppdateringarna..
Suck o så tar de 270:- för att ringa till dem. Sitter i chattkö o det har jag gjort i en timme nu.. Var nummer 18 i början nu är det nummer 13.. o så stänger de klockan 20... Tror ni att jag är framme då...
Har god lust att byta virusprogram...
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Jag har en känsla av att deras servrar är tungt nedlastad för tillfället. Symantec är inte dom enda som jobbar hårt nu ska du veta.
Sist det var prog i den rutan det varnades för då tog 2-3 veckor innan det blev känt att snabbspridande virus fanns ute. Uppdatering kom efter nån dag. Det ska ju bla fixas en uppdatering som fungerar.
Så ska skyddet finnas om du har gjort en uppdatering dom senaste dagarna. Norton är lite småbuggit ibkand har jag märkt, innan så hade jag gul varning pga jag inte hade gjort nån virussökning på länge. Hur jag än gjorde så fick jag inte bort den. En lite patch fixade det problemet.