Vad tror ni om det här: Byta ut min Marantz 6000ki och Sony FA70ES och köpa Vincent S3 cd och SV233 förstärkare. Jag får ju självklart betala en rejäl mellanskillnad...
Ja om det blir en klar skillnad kan jag ju inte säga då jag inte lyssnat på det du har nu, men jag skulle nog tro att det blir det Är själv hur nöjd som helst med min SV-233 och S3
Beror förmodligen rätt mycket på vad du har för högtalare. Personligen *tror* jag inte att du kommer att märka någon större skillnad. Framförallt inte mellan cd-spelarna.
kentkreitler, borde vara självklart men jag måste bara fråga. Du har lyssnat och kommit fram till att de Vincent prylar du nämner är de du verkligen vill ha?
Personligen är jag sådan, när jag väl gör en investering. Gör jag investeringen på ngt jag verkligen trånar efter och vill ha. Det gäller alltså investeringar av hifiprylar som kostar en rätt stor peng.
Om det blir bättre än de prylar du har idag vete tusan. Känner inte till prylarna ingående. Sen måste jag tillägga att det tog faktiskt lång lång tid innan jag personligen förstod vad jag verkligen ville ha. Nästan två arkenmässor, då har ni ungefärlig tidsrymd.
kentkreitler, borde vara självklart men jag måste bara fråga. Du har lyssnat och kommit fram till att de Vincent prylar du nämner är de du verkligen vill ha?
Personligen är jag sådan, när jag väl gör en investering. Gör jag investeringen på ngt jag verkligen trånar efter och vill ha. Det gäller alltså investeringar av hifiprylar som kostar en rätt stor peng.
Om det blir bättre än de prylar du har idag vete tusan. Känner inte till prylarna ingående. Sen måste jag tillägga att det tog faktiskt lång lång tid innan jag personligen förstod vad jag verkligen ville ha. Nästan två arkenmässor, då har ni ungefärlig tidsrymd.
Lycka till i jagandet kentkreitler
Mvh Mattias
Ja, visst är det trevligt när man hittat rätt. MvhKristofer