HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Propellerheads - Decksandrumsandrockandroll
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2007/03/31 :  20:13:33  Show Profile Send niklass a Private Message
Detta är en rolig skiva, mycket dynamik och härliga beats, rekommenderas mycket varmt.


Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2007/04/01 :  13:58:38  Show Profile Send niklass a Private Message
Ursäkta min kortfattade recension, men jag var så bakis igår att jag inte orkade skriva mer än så.

Det är alltså ett bigbeat band (i stil med chemical brothers) med ett mer akustiskt sound och bra samplingar, vissa låtar är lite jazzinfluerade och hela plattan hyser en riktigt trevlig dynamik.

Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2007/04/01 :  22:51:52  Show Profile Send Roq a Private Message
Det är den med nån Bond-liknande låt väl? Shirley Basssey sjunger? Det var några sköna låtar på den skivan har jag för mig.
Go to Top of Page

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2007/04/02 :  08:37:06  Show Profile Send niklass a Private Message
Ja det stämmer, plus att det är de som gjort låten till lobbyscenen i the matrix.


Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2007/04/02 :  13:05:24  Show Profile Send nin a Private Message
Mycket bra skiva, har den på vinyl. Kommer inte ihåg hur ljudet var på den men det är säkert bra.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000