Vart vänder man sig för att få en projektor reparerad ?
Fick en Infocus LP130 på jobbet som har lagt av. Jag fick med en ny lampa så det är inte den det är fel på. Projjen startar upp som den ska men den tänder inte lapman :(
Min lumparbästis/svåger har en Infocus. Lampan pajade efter alldeles för få timmar. Det var lite krångel att få igång den trots ny lampa. vet ej vad det var men ge inte upp
M
Annars såg jag faktiskt en annons från en i Falun som letar efter just en LP130 med trasig lampa....
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Vi beställde en ny lampa och projjen ville iallafall inte hopp igång. Har läst lite på nätet och det verkar som det finns en högspänningsdel som verkar ge upp ibland, jag får skicka in den på service och hålla tummarna för att det inte blir alltför dyrt.
Jag har frågat polaren nu. Det var den lilla plastluckan som man får öppma för att kunna byta lampan som spökade. På just deras modell så måste luckan stängas efter glödlampsbyte. Så är man lite otålig och "skall bara testa" så kan man bli lurad
Lycka till
M
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.