Nummer 12 är så himla bra! I alla undersökningar tror varenda en att de är bättre förare än genomsnittet.
Jag kanske hör till undantaget, då jag erkänner helt öppet och ärligt att jag inte är speciell bra bilförare. Särskilt med tanke på att jag har inte ens kört bil en enda meter på flera år.
Därför tog jag inte ens lastbilskörkort när även gammelmormor tog en lapp. Ni som är lite äldre kanske kommer ihåg när nästan vem som helst kunde få lastbilskort bara det fanns ett vittne som intygade att man hade kört lastbil några gånger!
Men det kanske dyker upp ett tillfälle då jag får chansen att prova mina vingar snart. Jag frågade ägaren om bilen är rejält försäkrad och han sa att den är även tilläggförsäkrad och han sa att han vet att jag skulle vara försiktig.
Slutklämmen och nummer 14 är också jättebra!
Det finns ett jätteenkelt sätt att veta vilka människor är verkligen dina vänner och som innerligt bryr om dig.
När du träffar de och ser de på ögonen. Om de verkligen tycker om dig så kan du se hur deras ögonen tindrar av glädje när de träffar dig. Kom ihåg, ögonen ljuger aldrig! Munnen gör det nästan alltid!