Nej, men jag tycker det är intressant att de stora elektronikvaruhusen nu börjar plocka in lite roligare grejer! Onoff har tex börjat kränga Supras kablar via deras nätshop samt vettiga strömrenare i fullformat. Frågade min gode vän som jobbar på Onoff om de kommer plocka in det i butikerna också och tanken är att de ska göra det. Tycker det är riktigt kul att de försöker positionera sig med lite finare produkter! Frågan är om det inte är alldeles för sent? Onoff har ju dessutom möjlighet att ta hem alla typer av Audio Pro högtalare till vettiga priser också.
Lär ju knappast bli några storsäljare och jag tvivlar på att alla butiker kommer lagerföra produkterna. Lär väl bara finnas i utvalda butiker i storstadsregionerna, tyvärr... Sedan är det ju hopplöst att sälja dessa grejer när personalen knappt vet vad produkterna är och hur de funkar... Händer oftast i 9 fall av 10 att de måste kolla i sin allvetande dator eller ringa inköpsavdelningen om man har en teknisk fråga. Vore kul att gå till giganten och fråga dem vad skillnaden på XLR och RCA är och varför det ena eller det andra är att föredra...
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Med målfoto så var jag före dig...Förlåt... Jag läser ju mest numera lite då och då.. så då detta kom upp så satte jag in några av dom hundratals bilder jag har ifrån resan till er.. Men jag tar bort dom här och sätter in dom i din tråd sedan då du kommer dithän att dom syns i sin helhet.....