Akkelis Audio har öppnat en webshop. På webshopen finns möjligheten att handla direkt, online, om man vill köpa produkter utan att man vill fråga om tips, bolla idéer eller om man vet vad man vill ha. Stora delar av Akkelis Audio sortiment finns på webshopen med undantag för dom dyrare produkterna, där vill jag även fortsättningsvis ha kundkontakt innan köp.
På webshopen finns nu produkter som ännu inte finns på Akkelis Audios #8221;vanliga#8221; hemsida. Som exempel kan nämnas Oyaides kontakter och kablar, Acoustic Revives tweaks eller Hemp Acoustics högtalarelement.
Betalning kan i dagsläget ske mot postförskott eller förskottsbetalning. Inom någon vecka kommer det även att gå bra att betala med bank eller kreditkort. (Visa/Mastercard)
FÖRLORAD BESTÄLLNING !!!!! Du som beställde en Acoustic Revive RR-77 via PM här på forumet, pm:a mig igen. Jag hade full inkorg och gjorde en radering där ditt namn och övriga uppfigter försvann.
Nu går det att betala med VISA/Mastercard eller bankkort i webshopen. Om det är någon produkt du vill köpa med kortbetalning som inte finns i webshopen så ring så kan vi lägga upp den så att kortbetalning kan genomförsas.
I webshopen tillkommer ständigt nya produkter så titta in där ofta. Senaste tillskotten är dom urcoola Roberts Radio, Kabellyftarna från Xindak och dom Ryska superkondensatorerna.