På bandit har jag flera gånger hört Chris Cornell unplugged - inspelat i Stockholm. Oerhört bra! Men, jag kan inte hitta någon skiva att köpa. Det enda jag hittar är filer på nätet som jag inte begriper mig på - jag fattar nada när det handlar om nedladdning från nätet! Finns denna konsert utgiven på något bolag (pirat eller något..)? Om inte så borde någon göra det!
Den kanske kommer som skiva inom kort? Inspelningen finns åtminstone och ljudet är bra så vitt jag kan bedöma i mina datorhögtalare. Riktigt bra konsert även om jag föredrar albumversionerna av hans låtar.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
nä det är bandit som har spelat in på O-baren/Stockholm:
Doesn't Remind Me Like A Stone Wide Awake Fell On Black Days Be Yourself Billie Jean Original Fire Redemption Song - (What's So Funny 'bout) Peace,Love And Understanding All Night Thing Black Hole Sun Call Me A Dog Thank You