Fullt utrustad från optionsprogramet med så mycket kolfiber det nu går så mer lik en 4:a än en 3:a Ventilerad broms Främre krängingshämmare av metal Alu styrspindel Nya dämpare runt om blå/lila fjädrar Nya remmar följer med x-tra tank reservdelar i form av ett 1/4 rullande chassi medföljer Flera olika utväxlingar finns plus x-tra kopplingsdelar 3 olika karosser varav en helt ny 1 set foamdäck - oanvända 1 set gummidäck - för lek Ett gäng beg foam däck för träning, bara framdäck Manual Fler delar jag inte orkar lista men bilder kommer om nån dag.
Motorn som sitter i är en Sirio .12 Evo2 som fungerar riktigt bra. Bara körd på 16% Radio - Futaba 2PL Servo - 2st 3003 Mottagare o servo är använda 4-5 ggr Startlåda ink 2 accar o laddare - använd 4-5 ggr
Säljes ihop o säljs enbart för buggy prioritering 3000 :-
Just nu skulle lägre pris vara lika med gratis e jag rädd för att jag skulle ha råd. Men det är ett mkt bra pris för bilen....kikar man på blocket vill folk ofta ha hutlöst mkt för sina begagnade saker.
Hmm, det skulle vara skoj. Lite sugen är man allt. Det är någon granne till mig som brukar ösa runt med en bil på "torget" utanför huset, ser sjukt kul ut. Och j**lar vad fort dom går!! =) Nåja, det får nog bli någon annan gång, känns som jag har annat att lägga pengar på nu, tyvärr. Man sugen är man allt! =)