Jeg kommer ganske sannsynlig til å kjøpe ett par Prisma 80 om ikke så lenge, derfor vil jeg gjerne høre om noen har noe positivt eller negativt å si om disse høyttalerne! :)
Jeg har hørt gulvstående modeller fra Kirksaeter før, men aldri stativhøyttalerne deres, derfor hadde det vært interessant å høre hva dere mener, om dere har noen formening om hvordan Prisma 80 er! :)
Prisma 80 känner jag inte till. Kirksaeters stativare silverline 60 kan du läsa lite om i ett par andra trådar. Gå till search högst upp på sidan och sök på Kirksaeter.
Har allerede vunnet "budrunde" på et par Prisma 80, til 500 pluss frakt! :) De er hakket større i volum ser det ut til og har 2 stk bassporter i front! :)
Håper de spiller like bra som selger vil ha det til.. :P
Har vel fått inntrykk av at det ikke er en kjent høyttaler. Finner lite eller ingenting på nettet av informasjon, men har sett navnet "Prisma 80 " nevnt. Men fant ingen informasjon der heller.
Er ikke Kirksaeter et renommert merke utenfor Norge? :) Og er ikke Prisma 80 en høyttaler det er produsert spesielt mange av?