Läste ett inlägg på ett annat forum att rv-2050 skulle vara nån systerförstärkare till Dynavoice som tydligen var värdelös? Nån som vet något om detta?
Ok, samma tillverkare men... hmmm.... Proson'en tillveras visst i samma fabriker som Sherwood.
Technics SL-1210/Yamaha CDX-1060>Yamaha CX-630>Yamaha MX-630>Audio Pro Focus
Nja, nu skall vi inte såga Prosonförstärkarna för mycket här pågar. Jag skickade tillbaka min Proson-surre mest för att jag hittade en stärk jag letat efter men inte hittat när jag köpte Prosonen. Med facit i hand skall erkännas att jag nog agerade lite förhastat. Vi har 2050:an på min praktikplats och som tidigare nämnts här:för de pengarna finns inget att klaga på. Det är ju dessutom en reciever så man får radio också på köpet. Den har dock inget att hämta gentemot min Advance Acoustic MAP-305, men det skiljer också fyra tusen i pris så det är inte så konstigt.
Min 2050 självdog just. Har haft problem senaste tiden med att den har sprakat och brummat lite då och då, men nu började det brumma väldigt högljutt, och efter att ha stängt av den nu så går den inte att få igång igen. Den luktar för övrigt bränt. Ska åka in till butiken på måndag och höra vad de har att säga...