Jeppemannen. Det brukar ta en stund innan elektronik "sätter sig" eller hur man nu skall säga efter förändringar.. Dom flesta har så bråttom så dom hinner aldrig höra det "färdiga" resultatet man får efter en bra tid. lite olika beroende på nått jag inte förstår.. Men min erfarenhet säger det är så i alla fall..
"tiden läker alla sår" heter det ju. Och så uppfattar jag det även med elektronik samt kablar. Dom måste få sitta i och inte pillas på så kommer saker efter tid.Menar efter byten hit o dit... Men pillar man och micklar som sagt så hinner man aldrig höra hur det skulle blivit efter en tid. Menar mer än två dagar nu...
Så låt grejorna va en månad och spela och RÖR inget... Det är ett tips.. Och helt ovetenskapligt också. Enbart baserat på erfarenhet och egen tyckande.
Ja pappa! Jag går ju på ditt dagis så det är väl bäst att lyssna. Hur som helst låter det just nu klart mycket bättre på alla sätt än tidigare och jag hoppas att det håller i sig. Det är riktigt trevligt!!
Nu har 6N6P spelat ett tag och de sitter som sagt både i cd och försteg. Oj, vad bra uppgradering det var! Jag är helnöjd. Bra fortsatt flyt, organiskt, varmt men distinkt i alla för mig hörbara och viktiga delar. Musik!
PS. Tänk om man hade råd med två slutsteg, håhåjaja vad fint det skulle bli! DS.