Förut när jag hade en Krell-KSA250 hoppade min katt upp på den, men eftersom den var ca 80 grader varm så fick den bråttomt ner igen. Gick aldrig upp där igen. Annars så kan basreflexportar var ytterst farliga för katter, tro mig
Nu så har en familjemedlem fått tycke för mina monoblock....
Han hoppar upp och lägger sig för att sova på dom =)))
Tyvärr så han jag inte ta en bild men det kommer.
här har vi honom med wadias riktigt dfåliga skitfjärr
//jonas
Hej Jonas!
Min katt sover också på mitt Krellsteg, han föredrar detta framför mitt Audioresearth slutsteg. Kan tyckas märkligt eller hur AR är ju mycket varmare. Mvh kenth
Jag har en integrerad förstärkare till datorn som varit min katts sovplats ända sen hon var sju veckor gammal. Nu har hon sovit på den i fem år, så den lär jag inte få byta ut...
Jag mätte upp mina steg när jag körde dom i början. Efter 20-30 min så ligger dom på 40 grader. Efter 40 min så ligger dom ganska stabilt på 55 grader. Utan signal , drar man sen på nån timme då hoppar stegen upp till 60-65 grader.
Jag mätte upp mina steg när jag körde dom i början. Efter 20-30 min så ligger dom på 40 grader. Efter 40 min så ligger dom ganska stabilt på 55 grader. Utan signal , drar man sen på nån timme då hoppar stegen upp till 60-65 grader.