gick till banken idag och hämtade 2500:- för att betala en bilreparation. I stressen glömde jag pengarna vid automaten. Självklart var de borta en halv timme senare
Fimax: Glömde du pengarna "i" automaten, så tar denna och drar in dem igen efter 20-30s!
Hör annars med banken - de lär ha en kamera som filmar automaten. Men lite tur så gjorde herr/fru -klåfinger ett uttag innan de "hittade" dina pengar = finns på bild + banken kan placera dem på plats den exakta tidpunkten!
Hoppas det löser sig!
Fredrik: -Sura pengar - jag vet!
/R
The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action. - A. Kindsvater
ok...jag har alltid haft det lite svårt att komma upp på morgonen
Nu är jag arbetslös å skulle idag varit på ett möte på arbetsförmedlingen kl. 10...jag hade lite brottom i morse så jag åkte tydligen iväg lite för tidigt i morse (ALA klockor hade jag tydligen inte stält om). När jag kommer till AF så är just källarlokalen (där mötet skulle äga rum)låst. Jag trodde att jag hade kommit 5 minuter sen - och att arrangörerna hade låst dörren för att slippa bli störda av "eftersläntrare". Jag åker hem å ser på klockan presic när jag tagit av mig skorna (9:36). Och bussen går 9:39...FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor