Grattis alla pappor! Blev det någon Hifirelaterad present? Det var ju en tråd om barn och Hifi för ett tag sedan, har familjen nån förståelse? En slips av kopparfolie kanske.
Jag fick detta av min son, och det räcker ett helt år
På "slipsen" är det en högtalare jag byggt som får en massa stjärnor i betyg.. ( Han går i första klass och de får stjärnor i läxboken).
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
Dottern kom hem och bjöd på en god middag, inte så mycket hifi, men hon passade på att överlämna sin önskelista till sin 16-årsdag, en fet Ipod stod det överst, så lite ljudrelaterat var det även här på fars-dag .
Jag "fick" en trevlig sak på fars dag, även om jag fick hämta den själv i Örebro.... ett par Dynaudio 72:or... Mmmmmmm Blev det skillnad mot mina gamla Klipsch? Tja...hakan ligger kvar på golvet! Jag har alltid försvarat "source first" principen men efter det här vette sjutton... Att byta högtalare gjorde enormt mycket för hela anläggningen (nu låter det ännu ljuvligare på vinylen...men uppgraderingssjävulen gnager hela tiden i en...kanske ett nytt riaa, kanske en ny cd-spelare...eller nåt annat....). Eller så kanske man bara spelar skivor och njuter...