HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Köpa elektronikkomponenter i GBG?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2007/12/03 :  09:46:46  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message
Finns det några andra butiker än Elfa i Göteborg?

"Learning by doing"

ILLY
HiFitraktör

1325 Posts

Posted - 2007/12/03 :  11:34:31  Show Profile Send ILLY a Private Message
http://www.modern-elteknik.se/

Militant cyklist.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/12/03 :  11:38:19  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
ILLY: "Militant cyklist" innebär väl inte att du tillhör den där maffian som prejjar fotgängrana ner från trottoarerna??!!

Ett lite udda tips är Radiomuséet. De blir glada om du betalar inträde, men jag har hittills alltid sagt att jag bara ska till museibutiken och gått in obetalandes (och givetvis INTE tittat mig omkring).
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2007/12/03 :  11:49:28  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message
Ja Radiomuséet har jag varit och shoppat rör en gång och fick mig en guidad tur på köpet. Hittade 717A där, fick dom uppmätta och märkta... :-)

Modern elteknik skall kollas upp. Fler?

"Learning by doing"
Go to Top of Page

H
Member

432 Posts

Posted - 2007/12/03 :  12:38:40  Show Profile  Visit H's Homepage Send H a Private Message
Vad heter butiken i Linnéområdet (kanske adress "Nordost passagen")? Eller den kanske inte finns kvar?

"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it."
Seymour Cray, 1975
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/12/03 :  13:20:11  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Wotts Wrång wiz ELFA??? Dey hävv ävvryzing you vish! (blasé idag)
Go to Top of Page

peranders
Member

2456 Posts

Posted - 2007/12/03 :  15:45:47  Show Profile  Visit peranders's Homepage
Farnell finns också men de säljer inte till "kleti och plenti". Jag har varit ombud till ett antal här på detta forum.

/Per-Anders eller P-A
Go to Top of Page

ILLY
HiFitraktör

1325 Posts

Posted - 2007/12/03 :  18:21:06  Show Profile Send ILLY a Private Message
[OT]
soundbrigade:
Det beror helt på om fotgängarna är av den typen som förväxlat trottoar och cykelbana... Nejdå, jag prejar inte, bara blänger surt och svär tyst för mig själv.

Med militant menar jag snarare att jag regelbundet försöker konvertera bilister i min närmsta omgivning och gärna påpekar för folk hur dumma dom är som tar bilen i lägen när inget motiverar ett klumpigt, dyrt, fult och smutsigt fordon. Varför vill inte folk cykla när solen skiner, sträckan är kort och de inte har något klumpigt att släpa på? Övergår mitt förstånd. Särskilt i stadsmiljö, där man i allmänhet sparar ganska mycket tid på att låta bilen stå.
[/OT]

Militant cyklist.
Go to Top of Page

Bosse
Starting Member

44 Posts

Posted - 2007/12/04 :  23:25:50  Show Profile Send Bosse a Private Message
Butiken i Linnéområdet heter Tema Elektronik och ligger på den osanolika adressen
Nordostpassagen 7.
/Bosse
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2007/12/05 :  10:13:25  Show Profile Send soundbrigade a Private Message
Jag fick efter 1 1/2 dags väntan ett paket från Electrokit.se. Billiga saker - speciellt motstånden och kondingarna.

ILLY: jysst! Jag är likadan mot bilister - håller på min rätt fast det är förenat med livsfara.

Edited by - soundbrigade on 2007/12/05 10:14:26
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8263 Posts

Posted - 2007/12/06 :  00:26:16  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message
quote:
Farnell finns också men de säljer inte till "kleti och plenti". Jag har varit ombud till ett antal här på detta forum.

P-A du har P.M e-mail

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-

Edited by - Ryssen on 2007/12/06 00:27:19
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000