Är det någon som har ett bra tips om återförsäljare som har mycket vinylspelare? Och vad för vinylspelare kan rekommenderas i 2000-2500:- klassen. Jag funderar på en Pro Ject Debut men vet inte riktigt...
Är det någon som har ett bra tips om återförsäljare som har mycket vinylspelare? Och vad för vinylspelare kan rekommenderas i 2000-2500:- klassen. Jag funderar på en Pro Ject Debut men vet inte riktigt...
Petter
Jag har precis beställt en Debut för 2198 (inkl. frakt!) från www.ljudmakarn.se. Den har kommit hit idag, men inte avin, så jag får ge mig till tåls tills måndag
Feminism is the radical notion that women are people.
Petter
Jag har precis beställt en Debut för 2198 (inkl. frakt!) från www.ljudmakarn.se. Den har kommit hit idag, men inte avin, så jag får ge mig till tåls tills måndag
Hej Petter!
Lycka till med din nya skivspelare du kommer säker att bli nöjd! Om du går ner i morgon till din nya "post" så kan du säker hämta ut den utan avi. Mvh Kenth
Håller helt med Hepcat. Köpa begagnat kan vara klurigt om man inte vet vad man ska leta efter (alla Thorens är inte bra jattelite) eller kan renovera/justera en spelare.
Jag inser att det är budgetklassen jag rör mig i, men man får ju börja i någon ände...?...;) Har inte hållt på så mycket med vinyl innan, men jag har knåpat ihop ett trevligt litet RIAA-steg så nu behöver jag bara spelaren...:) Och visst kan man köpa begagnat men det är ju som Pipes skriver att det är inte så lätt om man är newbie och inte vet vad man ska titta på och vilka modeller som är sjyssta. Apex: Jag ser framemot ditt utlåtande när du har provlyssnat din Debut!