Jag vill inte låta tjatig men kan inte låta bli att ännu en gång berätta om Wasa Skivbörs suveräna service - skivaffären på Hälsingegatan i Stockholm som faktiskt slår amazon.com, cduniverse m fl andra Internethandlare på fingrarna. Beställde t ex Donald Fagens box med alla soloplattor + bonus-CD. Hos Ginza t ex är priset 699kr. Hade jag beställt den från USA hade tullen säkert lagt på en hacka, och priset hade blivit ungefär detsamma. Hos Wasa Skivbörs betalade jag knappa 450 kr! Och det tog bara 5 dagar från beställning till leverans! Att jag dessutom betalar först när skivan finns här är ännu ett plus. Det går utmärkt att beställa både gammalt och nytt (om det inte redan finns i butiken)och priset är sällan över 130 kr/cd vilket är ett väldigt bra pris. Får väl för säkerhets skull påpeka att jag inte har vare sig rabatt eller provision eller ägarintressen i Wasa... är helt enkelt bara en j...t nöjd kund! hälsn. Gabe
Pick-me-up: Nä, jag vet det. Men vi är rätt många ändå. Och så kan det ju vara kul att veta för den som eventuellt besöker oss i Stockholm och är sugen på en cd eller två! hälsn gabe