Lyser? Jag har ju ingen diod så det hade ju vart jäkligt konstigt om det gjorde det Men reläerna öppnar och sluter med en knapptryckning så det är lugnt.
du, jag hade/har ju t.om en TVÅFÄRGAD diod, det du! Men jag fick ju rådet att bryta både fas och nolla så jag hade ju ingen pol över. Det sitter en liten röd diod på slutstegskortet men den lyser ju sålänge kondensatorbanken är uppladdad, hade jag haft en på strömbrytarkretsen så hade man ju sett om man fick en sån där brytarstuds eller ej.
Jag har också kopplat upp kretsen som Magils beskriver tidigare i tråden. Den fungerar men jag tycker den är lite väl känslig. Sätter man en isolerad skruvmejsel på trigger-ingången slår brytaren om direkt. Känns inte riktigt som att det är så bra om man som jag skall dra 2 350VA transformatorer med reläet.
Är det någon som vet du man kommer runt detta problem?
jo, jag har också märkt att den år lite känslig. Det tog tre tryckningar att bryta strömmen nyssen och inget sätt att se det utan multimeter men det måste väl gå att ställa in så den är mindre känslig?