(Ordet katana kommer från japanska kulturen och är ett 90 - 120 cm långt enkeleggat svärd; åtminstone om man ska tro Wikipedia)
IT's-a-Deal AB representerar Gemme Audio i Sverige och Danmark. Sedan tidigare finns två modeller. Vivace och Tanto. Nu tas ytterligare ett steg.
Läs gärna bifogad PDF som innehåller fler rykande färska detaljer. Texten är tyvärr ännu bara på engelska. Jag fick den via e-post i dag och valde att vidarebefordra den omedelbart i befintligt skick.
De av er som jobbar med Hi-Fi och är intresserade av att bli återförsäljare av Gemme Audios högtalare är välkomna att kontakta mig snarast. Vi torde då kunna vara med bland de första leveranserna till Skandinavien!
Tillägg 2008-01-30: Priset kommer troligen att ligga strax under 90 000 kr inkl. moms. Övrig information om Gemme Audios högtalare hittare du på min hemsida: http://itsadeal.se/start.html. Där finns också en sida med prisinformation.
Spela ALDRIG MP3 - inte ens för dina värsta ovänner!! Elnätet är alltid fel - batteri och likström är bättre! Äger IT's-a-Deal AB