Tänkte kolla med er om ni möjligen kan hjälpa mig då min msn messenger blivit lite knäpp. Om det t.ex står att jag fått 2 st mail när jag loggar in, jag läser dom och sen när jag går ut så står det fortfarande att jag har ett oläst mail vad är det för knas då? Samma gäller när jag loggar in på datorn och det i början står att jag har mail fast jag inte har det. Har nått blivit senilt i datorn eller? Den är ju ny.
Har haft samma problem från och till, trots den senaste versionen av programmet.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Det enda problemen jag har är att Outlook kan vara lite trög med att hämta mailen. Jag drabbas dock inte så hårt då jag oftast använder webbgränssnittet.