Är det någon som kan hjälpa mig? Har en Denon som är ca 1 år gammal. När jag kollar på DVD filmer så fryses bilden helt plötsligt, oftast islutet av filmen och börjar hacka mm så att det ej går att kolla? Vad kan man göra?
Är det någon som kan hjälpa mig? Har en Denon som är ca 1 år gammal. När jag kollar på DVD filmer så fryses bilden helt plötsligt, oftast islutet av filmen och börjar hacka mm så att det ej går att kolla? Vad kan man göra?
Vad använder du för filmer? Jag menar hyr- eller köpfilmer. Hyrfilmer är ofta repiga och då blir det problem med många DVD-spelare. Annars kan det vara DVD-spelare det är knas med.
"Ryktet" förtäljer att Panasonics DVD-spelare klarar repade filmer mycket bra.
Oftast hyr filmer. I video butiken brukar de testa skivan och då är det aldrig några problem med repor...Finns det olika känslighet på DVD spelare? Har hört något om att man kan köra någon slags uppdatering???
quote:Originally posted by Knoppen
quote:Originally posted by Li
Vad använder du för filmer? Jag menar hyr- eller köpfilmer. Hyrfilmer är ofta repiga och då blir det problem med många DVD-spelare. Annars kan det vara DVD-spelare det är knas med.
"Ryktet" förtäljer att Panasonics DVD-spelare klarar repade filmer mycket bra.