Den här tråden har utvecklats till något som (i mitt tycke) blivit mycket intressantare än ursprungsidén.
Jag har nu läst igenom den flera gånger och beslutat att ändra mig. sladd har en poäng - den är adekvat och dessutom tydlig.
När jag ser på det objektivt (nåja...) så blir detta ett frosseri i yta och vackra skal - ÄVEN om det inte var avsikten från början. Det är lätt att glida in i en karusell av "sexighet" som inte leder nånvart - jag gjorde ju själv det och postade dessutom !
Jag är djupt emot den skeva bild av kvinnan som media- och modevärlden tvångsmatar oss med - och särskilt då med tanke på de mottagare som är unga tjejer. Har själv en dotter vilket gör det ännu mer adekvat.
jari har en riktigt bra poäng också i det han skriver
quote:Den enda du med säkerhet kan förändra,är dig själv. Om många ändrar sitt agerande och beteende,så kommer det bli förändring.
Av den anledningen har jag nu tagit bort mina poster i denna tråd. De gav ingenting för utvecklingen av Hifi-intresset och sannerligen ingenting för utvecklingen av alla Hifi-intresserade heller.
I och med det har jag fått (och bearbetat) veckans tankeställare.