Skall dit med bror och se ministry, så skulle behöva ett par dagars boende. någon som kan tipsa om ett bra ställe ? sen kanske kan tipsa på vad man INTE skall göra när man är där. tror det blir en dag i london för bara gott sig.
"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har" Lukas 8:18
Quality Hotel Notting Hill eller Regent Palace Hotell (Piccadilly cirkus) är billiga och bra hotell som jag brukar bo på. Kan bli upp till 50% billigare om du bokar i förväg på nätet...
B&B funkar ofta fint i London - jag hamnade hos en konstnärstant i Camden, det var också en upplevelse! Annars har jag bott på hostel några gånger. Det som ligger granne med St Paul's Cathedral (YHA St Paul's) ligger mycket bra (både om du kommer från Stansted via Liverpool Street och för att ta dig in till centrum) och frukosten är helt ok. Men det kan vara ont om enkelrum. Senast hittade vi ett schysst hotell (hilton) nära Kings Cross för bra pris. Och så Svenska (sjömans)kyrkans gästhem, förstås! Men kolla på någon hotellsite - det blir sällan helt fel!