ninja - precis den gissningen tänkte jag som en av de allra första. Då förstår du säkert att det inte är den Röda Tråden...
Zalve - hur jag än försöker kan jag inte hitta någon koppling mellan ledtråden och Göta Kanal. Då förstår du säkert att det inte heller är den Röda Tråden...
Magoo - jag begriper hur du resonerar men riktigt så elak är jag änu inte. Då förstår du säkert också du att det inte är den Röda Tråden...
ztenlund - ledtråden finns säkert i många utgåvor i nämnda skivsamling. Emellertid har Lena flyttat därifrån så då har säkert också full förståelse för att det inte är den Röda Tråden...
Zalve - Åh, jag har inte sett den andra filmen och vad båtarna hette i den första minns jag inte.
PG J - Pugh, det var ett dingt svar. Som du föstrå får du också en chans till alldeles snart.
Alkoholkonsumtion på en måndag när man ska upp i svinottan på tisdagen tyder verkligen på last. Glädjande nog lider jag inte av den lasten och även du min Magils får försöka igen.
ztenlund - boulevarden har också parisanknytning, visst är det så. Men den har ingen anknytning till kvällen Röda Tråd.
Magoo - Carola ja, vad ska man skriva... Jo att hon är lika osannolik som Röda Tråden för mig som Ulf Lundell för Zalve!
ninja - Du har uppfattat trasslet helt korrekt. Eftersom det krävs nystning för att komma fram till Röda Tråden så har du alltjämt ditt andra svar kvar.