Har kollat in NAD's S300 och S500 och ett par DALI GRAND högtalare. Någon som har någon erfarenhet av dom här grejerna? Är de prisvärda eller ska man kolla på något mer innan man slår till. Ni som sitter på nån av grejerna vad tycker ni om dom, några för eller nackdelar med dom? Tacksam för lite tips!
Jag hade silverline stärkaren S300 och silvline cd hemlånade i nån vecka och jag tyckte dom var trevliga, men inte riktigt värda priset. Det finns mycket annat trevligt i samma prisklass, t ex primare och arcam som jag tyckte bättre om.
jag har haft grand och coupé, de är fina. silverline är värda sitt beg. pris, då är de riktigt fräsiga! jag har inte hunnit lyssna på mina silverline med bra högtalare ännu, men vad jag kan märka är att de har en mkt tillaget grepp om de lägre oktaverna. och att.. ja sjysst.
det har sålts massor med S200 och S300 beg. kanske ska du inte köpa nytt kolla
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Jo jag har märkt att det finns en hel del begagnat och specielt av S300 stärkaren. Funderar på att slå till men som sagt man vet ju inte vad man missar om man inte kollar runt. Primare kan jag inte provlyssna där jag bor däremot så kan jag kolla upp Arcam. Jag har dock blivit avråd att köpa Arcam eftersom jag vill ha ett lite färgat och mjuk ljud .... tror ni inte NAD stärkaren fyller "heavymetal" funktionen bättre?