JÄ-la internet. Söker på konserter i stockholm osv munchenbryggeriets hemsida suger. alltomstockholm.se suger.....försöker lugna ner mig men skall det va så jä-la svårt att hitta en vettig konserkalender.
Nu vill jag ju ha lite udda band och inte bara dolly parton. Hårdrock och synth eller annat udda.
Finns det något ställe i stockholm som brukar ha lite bra band man kan ha tur att se. I malmö finns ett kanonställe som heter KB (kulturbolaget) och det är typ ett sånt ställe jag vill ha exempel på Kolla deras kalender (så skall det se ut) http://www.kulturbolaget.se/?section=calendarium
Som sagt hjälp med bra ställen med kalender.
Globen och stadion hittat man på ticnet.
Tack på förhand (o nu skall jag räkna till tio och lugna ner mig)
MVH Stefan Ps. Skall upp tillstockholm 30 juni till 5 juli så nåt kanske man hinner. Annars bra till nästa besök
Nöjd tills man vet bättre! ........och just nu BlutEngel i cd:n och Hocico och Soulfly
Tack!! På debaser kunde man kanske gå och kolla in Timo räisinän om inget annat. Live blir mycket bra. Nöjesguiden hade en del men inte så mycket konsertförslag. Dock hittade jag ett sleaze och glamrocksdisco...........nja men nej tack :-)
Men tack och gärna fler förslag på ställen som debaser.
Nöjd tills man vet bättre! ........och just nu BlutEngel i cd:n och Hocico och Soulfly
Vet inte om Fryshuset har nån bra hemsida? De har ju både Arenan och Klubben som konsertlokaler och brukar frekventeras av lite olika band titt som tätt...
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!