God jul tillönskas er allesammans, det är lika bra att hälsningarna sker via sån här elektronik då vi enligt TV-reklamen nuförtiden ej har någon "riktig" post
Jag önskar också en god jul till alla, och framför allt en god fortsättning. Även till dem som jag kritiserat (inte så många), till dem som är lyckliga med sin anläggning och en förhoppning om att de som inte är det snart skall hitta en lösning, samt de utestängda som Öhman och killen med ganjatweaket.
Själv sitter jag just nu och beundrar Shanlings cd-t100. Den skall testas mot min CDfix. En kompis till mig är ute på resa och ville att jag skulle vara cd-vakt.
Undrar vilken anläggning som är bäst lämpad till att lyssna på Bosse Larssons julskivor på? Jag tvingas dock att stampa takten både till denna skiva samt till Carola mfa. Mvh Kenth
Några hårda apparatklappar blev det inte, dock fin fina musikklappar. Dels presentkort på konserthuset Stockholm och några cd plattor i presentkort. Oj oj va nöjd man är! Lite kul då den närmaste familjen tycker att ge mig skivor är onödigt. Typ: "Han har ju så mycket cd-skivor"
Härligt med en jul med kyla och snö! Hoppas ni alla har det bra!
Låter som en heldag i hifins tecken... Nagra, kan du möjligen hålla ögonen öppna efter Accuphase A-50V om du ändå är ute bland montrarna... Hur ser det ut i verkligheten? Prislapp?
Se upp med piratkopior därborta. Asiaterna är för jäkligt bra på att kopiera saker. Utseendet kan se exakt lika ut som originalet. Men innehållet ligger inte i samma klass.
Själv fick jag nyaste Hifi o Musik i morgonklapp. Ligger det någon sanning i deras recension av ögonstenen, Dan Brickman? Den ser dock för gosig ut
Vi får se. Jag har bara hunnit "slölyssna" lite. Den skall upp på en tioronders mot min CDfix med några kompisar som medlyssnare. Om någon vecka hoppas jag att jag har summerat mina och andras intryck.