HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 prylars pris på mässor
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

educk
Member

316 Posts

Posted - 2008/09/14 :  14:52:30  Show Profile Send educk a Private Message
var på arken igår. massor med nya intressant prylar å endel märken jag inte stött på mer än på bild. så givetvis blir man intresserad. men man har inte outömmliga resurser när det gäller pengar så man vill gärna veta vilken nivå prylar ligger på och detta kan vara svårt att lista ut. måste säga att de flesta skriver ut pris på ett föredömligt sätt! men många gånger måste man gå å fråga utställare å oftast som oftast blir man hunsad runt bland folk för att behöva ge upp pga att menniskan somvet nått om just de jag har frågor om har en lång kö med folk som undrar samma sak. det kanske inte finns pris ännu för prylarna som det inte står utskrivit på tänker ni. jaja kanske men oftast när man väl får tag i någon som har hand om detta så har produkterna ett pris. så varför inte skriva ut priser på allt. har man bara möjlighet att vara på mässan en dag så är de surt att behöva nosa upp priser halva dagen när de lika gärna kan stå. lustiga är att jag sitter nu å försöker använda internet för detta å enda sättet att få ut pris är med mejl. suck kanske är man gnällig men intresset för produkterna kanske inte hade svalnat lika mö om man kan få reda på priserna på plats innan de faller i glömska.

de flesta utställare gör detta föredömligt å tack för detta! en lapp med ett pris är ju inte så svårt

Ljudrättsaktivist

arcam cd82 - Plinius M16 - Electrocompaniet AW60FTT - Martin Logan Vista
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000