HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Allan Taylor "Colour to the moon"
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2003/01/03 :  14:00:02  Show Profile Send Niclas a Private Message
Efter ett besök hos "JMlab", fick jag upp ögonen(öronen?) för Allan Taylor. Det har skrivits en hel del på forumet om honom, men eftersom hans skivor inte finns ute i skivbutikerna tror jag många gått miste om att lyssna på hans musik.
Fick min första skiva "Colour of the moon" igår efter endast 2 arbetsdagars postgång från bolaget Stockfish i Tyskland.
Ni som gillar akustisk gitarr a´la Knopfler bör definitivt köpa denna välljudande kvalitetsinspelning.
Mvh

http://www.stockfish-records.de/stckfish/sf_start.html

RKL
Member

423 Posts

Posted - 2003/01/11 :  15:04:05  Show Profile  Visit RKL's Homepage Send RKL a Private Message
Hans äldre skiva "Looking for You" är minst lika bra, lönar sig att kolla.

En annan är Paul Stephenson med sin nya skiva "Light Green Ball", fin musik som också låter bra...
Med lite erfarenhet av Stockfisch kunde jag nästan säga att man kan beställa vilken titel som helst av dem, man blir inte besviken..

Mvh,

RKL

www.highendnews.com
Go to Top of Page

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2003/01/11 :  17:28:52  Show Profile Send Niclas a Private Message
Jag hittade i en gammal tråd att en av forumets medlemmar säljer Stockfish sortiment.
Hans nick är Wolfgang & har saiten http://creative-audio.just.nu/
Under "Produkter" finns Stockfish med en .pdf-prislista.
Mvh
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000