HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 svårstartad Thule
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Beyer
Starting Member

35 Posts

Posted - 2009/01/24 :  19:13:17  Show Profile Send Beyer a Private Message
Hej!

Köpte ett begagnat Thule PA100 slutsteg igår kväll. Är nöjd med hur det lät när jag kom hem igår kväll. Så lång så gott. Efter några timmars spelande så stängde jag av slutsteget när jag skulle gå och lägga mig. I morse var det så dags för lite musiklyssnande igen. Då blev man ju lite chockad när det inte vill starta när jag slog på strömbrytaren. Det klickade till i det men sedan hände ingenting. Jag provade då att slå av brytaren och vänta ett tag, startade sedan om det igen på nytt. Det gick inte heller bra. Men nu tändes dioden som visar att förstärkaren är igång. Blev smått upprörd. Ringde en polare och beklagade mig. Provad då att starta det en gång till. Denna gång gick det igång. Nu var man ännu mer förvånand. Sedan har jag provat att stänga det och slå på det igen och det har fungerat alla gånger. Nu hoppas jag på att inte detta fel förvärras utan att jag får igång steget i fortsättningen med.

Min fråga är om någon har haft ett liknande problem med ett Thulesteg och om det kanske är något man kan fixa själv om man är lite småhändig. Jag får för mig att det är ett relä som trilskas i uppstartsögonblicket.

skropp
Starting Member

30 Posts

Posted - 2009/04/28 :  23:14:08  Show Profile Send skropp a Private Message
Har ett fel på min Thule IA100 som började så. Nu håller den på att slå på och av hela tiden medan man lyssnar på musik.
Hittade du problemet?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000