HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Fel på skärm kanske?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2009/01/29 :  22:47:59  Show Profile Send dwain a Private Message
Hej jag har en fråga. Har en st 24tums skärm som funkar underbart och sen har jag en st 19tums skärm som ja funkar sådär. Eller rättare sagt. Jag kan inte längre välja rätt upplösning på den. Tanken var att köra dubbla skärmar och klona. Och det funkar utmärkt med ultramoon. Det jobbiga är bara att 19tummaren gnäller på att signal out of range när jag väljer den upplösningen den ska ha. Tar jag däremot en mindre upplösning eller ökar frekvensen till något den inte ska ha så funkar det men bilden blir asdålig. Det roliga är att den gör även så om jag kör enbart 19tummaren. Kan det vara fel på skärmen? Det bara blev så en dag när jag startade skärmen. Den bara flippade ur:( Eller kan det vara drivrutinerna till grafiken?
Hade varit gott att slippa åka te onoff med skärmen för lagning

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2009/01/29 :  23:44:29  Show Profile Send dwain a Private Message
Tjoho jag löste det. Tydligen något knas med drivrutinerna så en åter ställning gjorde susen:p
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000