Antagligen inte, men ändå kul grejj. Vet inte om du läste hela tråden på audioasylum men han som gjorde DIY halographen var verkligen övertygad över att dom fungerade. Jag personligen har jätte svårt att avfärda saker jag inte har testat och speciellt saker jag inte har någon direkt kunskap om. :) Jag testar gärna det mest om det inte är för dyrt och 100 kr är inte för mkt för mig, om jag nu skulle få för mig att göra en sådan pryl som ovan. =)
Skojig bild på tripod-sidan! På mattan med tomtemotiv kommer Shaktiträdet verkligen till sin rätt, nämligen som mysko alternativ julgran nu när den gröna kastats ut. Bara att hänga på flörtkulorna... Glada hälsningar,
Pekka Johansson _________________________ Lennon in the living room
Jag får höra vad Hallographerna gör för nytta i en anläggning imorgon i Las Vegas. Coltrane kommer att spelas med ett par Hallographer i rummet. I det rummet kommer dom att vara still och inte demas. Och i rummet intill kommer Ben Piazza att dema Hallograferna med ett par Monkhögtalare. Där blir det Hallograf in och Hallograf ut hela dagarna. Men vi kommer naturligtvis att få dom demade med Coltrane också innan mässan. Och efter vad vi har hört från Dan Meinwald Och några till, så är dom mycket bra. Är dom det så tar jag hem ett par.