Author |
Topic  |
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts |
Posted - 2003/01/10 : 16:26:27
|
Eftersom man kan åka på att få betala TULL om man beställer från USA, skulle man då inte kunna beställa från tyskland eller annat EU -land?
jo..
har ni råd, vart man ska vända sig för att handla skivor där, finns det inte www.cdon.de eller www.amazon.de , ska kolla det med det samma.... |
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet. |
|
EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts |
Posted - 2003/01/10 : 18:45:19
|
Här skall du adressen till några alldeles otroliga Audiofilskivor Du beställer alltså direkt från skivbolaget sen tar det en sådär 3-4 dagar sen har du skivorna i brevlådan med en faktura i.Jag beställde 3 skivor och de kostade 53 euro inkl flygfrakt.Nu hade jag otur för min internetbank ville inte ta betalningen så jag fick gå ner till banken och betala men och det blev 485kr för 3 skivor helt ok.Men det är mest akustisk musik som de har men en kanon ljudkvalitet.Får tacka JM-Lab för tipset http://www.stockfisch-records.de/stckfish/allcds3.html#sara_order Mats |
Nostalgi är kul och rören glöder Och en vevis är aldrig fel
|
 |
|
brumel
Member

2568 Posts |
Posted - 2003/01/10 : 20:18:15
|
Jo det finns många fina mindre tyska bolag med olika bokstavskombinationer. MDG, CPO, DHM osv. Akustisk musik. Perfektionistiskt som oftast. |
Hifiarkeologen |
 |
|
poman
Member

902 Posts |
Posted - 2003/01/10 : 21:28:16
|
Hej EAR!
Det var ett bra tips ska köpa e.v några skivor där i från.
/PO
quote: Originally posted by EAR
Här skall du adressen till några alldeles otroliga Audiofilskivor Du beställer alltså direkt från skivbolaget sen tar det en sådär 3-4 dagar sen har du skivorna i brevlådan med en faktura i.Jag beställde 3 skivor och de kostade 53 euro inkl flygfrakt.Nu hade jag otur för min internetbank ville inte ta betalningen så jag fick gå ner till banken och betala men och det blev 485kr för 3 skivor helt ok.Men det är mest akustisk musik som de har men en kanon ljudkvalitet.Får tacka JM-Lab för tipset http://www.stockfisch-records.de/stckfish/allcds3.html#sara_order Mats
|
|
 |
|
Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben

4639 Posts |
|
n/a
deleted

776 Posts |
Posted - 2003/01/13 : 23:07:32
|
Kan rekommendera Sara K, Waterfalls. Mycket mysig skiva. |
//Jonas
 Insyltad i branschen via Ljudmakarn |
 |
|
EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts |
Posted - 2003/01/14 : 02:38:05
|
quote: Originally posted by X-ray
Kan rekommendera Sara K, Waterfalls. Mycket mysig skiva.
Det var en av de jag beställde rek också Steve Strauss som är kanon Mats |
Nostalgi är kul och rören glöder Och en vevis är aldrig fel
|
 |
|
|
Topic  |
|