Hej! Jag undrar vad ni anser om Audio Pro ego 515... Vad jag anser så har den kanske lite klen bas, men jag har bara lyssnat på den på Onoff () inne i Sthlm city, fast då i ett rum som inte var så stort om man jämför med deras andra "butiker" . Men det var ändå ett VÄLDIGT STORT rum.
Dess lillebror vann ju testet "stativare under 1900:-" i somras i HiFi & Musik. Den borde vara ett bra köp till det priset & storleken på rummet. Basen blir mycket bättre i ditt lilla rum skall du se...
Okej! Har faktiskt läst din recension förrut och den är riktigt bra! Vad tror du Matså om att ha den i ett lite mindre rum på ca 11 kvm? Jag tänkte eftersom basen verkar vara en aning tunn så kanske den skulle passa där...? Vet du om den passar bra med elektronisk musik (trance, house, techno osv) och t ex R'n'B?
Jag är ingen Technofan, men jag lyssnar mycket på Tangerine dream (mycket duktiga på synt på lätt och tungt,new age, klassiskt osv hållet) och där duger dom bra. Själv anser jag basen räcker bra(mitt rum ca 30 kvm). Men jag är inte bastokig precis, så jag tror nog att basen duger bra till ditt rum. Annars finns det ju alltid sub att skaffa.