Har bara lyssnat lite grann än så länge. Men jag måste säga att jag har mycket svårt att acceptera att de inte längre gör musik som på de två första albumen. OK, det är såklart inget man kan begära, men efter "Wings Of Tomorrow" så har de bara lyckats klämma ur sig några enstaka låtar som hållit måttet i mina ögon/öron.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Tycker samma här... Bra skiva med ett bra snitt. Verkligen bra produktion bakom o Joey#180;s röst håller verkligen fortfarande :) Även förra skivan e riktigt bra tycker jag med.
Har bara hört singeln än så länge. Jag lär väl kanske köpa plattan när den prissänks! Även om jag gillar nya stilen en del, förra plattan hade några riktigt bra låtar, så håller jag med Opethic angående att det har varit lite svagare efter "Wings of tomorrow". Jag vill slå ett slag för den underskattade debuten "Europe" med "In the future to come" och "Seven doors hotel".