HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 hjälp mig välja spelkonsol (köpt)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/10/02 :  14:37:32  Show Profile Send huzze a Private Message
Såja ryst, det finns säkert en hel del fördelar med XB360, men personligen är jag lite anti-Gates. Lite billigare har PS3 blivit nu och sen har de krympt den oxå. BluRay är ju bara en bonus, först och främst är det en spelmaskin. Det enda idiotiska är Sony's egna specialkontakter. Har även en Sony-kamera (DSC-H7) med deras p%¤%&%sskontakt. Dessutom äter den batterier när den är avstängd, så nästan garanterat varje gång det ska fotas så är den urladdad. (Sorry för OT), men visst lever Sony mycket på sitt erkända namn.
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2009/10/09 :  07:48:14  Show Profile Send matte76 a Private Message
Har också precis köpt en PS3 slim, den nya varianten med 250 GB hårddisk! Så nu äger man både PS3 och Wii, samt DS Lite...hade en 360 elite tidigare men stod inte ut med dammsugarljudet från den.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2009/10/09 :  08:14:51  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message
Köpte en PS3 slim till tv:n tycker att den är riktigt prisvärd.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000