Hur låter de nu med lite speltid hemma hos dig bakom sig och hur låter de i jämförelse med de andra och siist men inte minst är den sneda ljudbilden borta?
Det här är rent persoligt, jag har inget eget konto här på forumet iom att jag tillhör branchen, så jag använder företagets.
Jag har ett par sånna här hemma och jag tycker att de är otroligt charmiga burkar, men jag har lite uppgraderingsplaner på gång.
Tänkte för det första byta det interna kablaget mot Chord Odyssey och byta lite komponenter i delningsfiltret (samt att de skall lackas i pianorött).
Men jag blev lite nyfiken på vad det är för uppgraderingssatser ni snackar om och var man kan få tag på dem. Otroligt tacksam för en upplysning.
Till trådskaparen: Lycka till med din burkar, jag hoppas att du kommer trivas lika bra med dem som jag gör med mina. Jag kan däremot för lite om akustik för att kunna hjälpa dig.
Det finns ett rauna forum där det finns ordentligt med information Bestsound. PMa bosse direkt så får du snabbt svar.
Iroise, det blir bättre och bättre för varje dag som går, har bytat högtalarkablar och fåtölj så det sker saker här. Vi får ta och fixa en lyssningsstund hos både dig och mig tycker jag.
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel