Har inte handlat där än, men tack för tipset. Hittade t.ex. 3 olika utgåvor av en vinylskiva jag letat efter. Blir kanske att köpa en av varje och jämföra.
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Jag har följt dom här och problemet är att man inte har ett stort lager. Du kan få vänta några månader på en skiva. Det kan ju dock vara så att någon med lite mer pengar att satsa på lager och service har kommit in i företaget på senare tid. Men kolla t ex på "Estonian", där får man vänta på inhemsk musik på CD i 10-20 dagar. Det säger något om lagret. Jag skulle istället satsa på att köpa vinyl från nätbutiker i England. Finns ett antal bra och pålitliga och portot är inte illa om man köper många.
Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket
Har beställt 4 skivor där ett tag innan jul. leverans 20-40 dagar stod det. Efter 50 dagar och inga besked, så avbeställde jag. Så har man ingen brådska så.....nä allvarligt det verkar inte vara någon hit!?
Jag har handlat ett par LP-skivor av dem en gång. Tog väldigt lång tid innan de dök upp. Paketeringen var sådär, man får vara försiktig när man öppnar annars skadar man lätt LP-omslagen.