Van den Hul, Furutech och Oiyade verjar ha kablar i de prisklassre jag letar på lösmeter. Det blir till att prova något kort par av varje tror jag.. Supr har jag använt som intern kablage och tänkte byta upp mig något hack.
Om jag inte missminner mig har även Transparent kabel på¨lösmeter.
Då minns du som sagt fel. Finns endast att köpa färdigterminerad med box pga att de skall vara exakt lika oavsett längd vilket boxen korrigerar för.
Det är även om jag nu inte tar fel anledningen till att det skiljer så stort i olika kvalitetsgrupper och längder när det gäller priset. Jag känner dock inte till om det finns någon annan som även korrigerar för längd. mvhKristofer
Jodå Transparent finns visst på lösmeter dom har 14-2 och 14-4 för 100 resp 200kr metern har jag för mig? och sen kan man även köpa deras inwallkablar som saknar box på lösmeter.
Denna, tro det eller ej, slår ut kablar långt upp i prisklasserna. Om jag minns rätt så var det käre Mayro som tyvärr inte är kvar här på furumet som tipsade om den kabeln först. Kolla in hans tråd i Medlemmarnas system!
Denna, tro det eller ej, slår ut kablar långt upp i prisklasserna. Om jag minns rätt så var det käre Mayro som tyvärr inte är kvar här på furumet som tipsade om den kabeln först. Kolla in hans tråd i Medlemmarnas system!