HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Snickeri/fräseri i sthlm området
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

T-ReX
Member

419 Posts

Posted - 2003/01/18 :  01:02:55  Show Profile Send T-ReX a Private Message

Det här med att fräsa själv verkar jobbigt. Tänker därför låta ett proffs fräsa upp mina bafflar. Hittade ett ställe där de ville ha cirkus 1200 riksdaler för 4 hål x2, det var i dyraste laget tycker jag!

Är detta ett rimligt pris eller kan man få tag på denna tjänst billigare nånstans? Gjärna i södra sthlms trakten!

n/a
deleted

1491 Posts

Posted - 2003/01/18 :  09:30:50  Show Profile Send n/a a Private Message
quote:
Originally posted by T-ReX

Det här med att fräsa själv verkar jobbigt. Tänker därför låta ett proffs fräsa upp mina bafflar. Hittade ett ställe där de ville ha cirkus 1200 riksdaler för 4 hål x2, det var i dyraste laget tycker jag!

Är detta ett rimligt pris eller kan man få tag på denna tjänst billigare nånstans? Gjärna i södra sthlms trakten!

Det borde väl finnas någon sjyst Diy:are som vill ställa upp där i sthlms trakten...?
Go to Top of Page

Guldis
Member

116 Posts

Posted - 2003/01/18 :  09:56:13  Show Profile Send Guldis a Private Message
Det är inte speciellt svårt o fräsa ur för högtalarna, öva på en lös bit först innan du går lös på orginalet.

Jag har en begagnad överhandsfräs till salu om du är intresserad. Medföljer även en notfräs (för just försänkning) i hårdmetall. Nypriset är 1200:- hade tänkt mig 450:-. Den är använd till 2 projekt så den är i gott skick. Jag bor i Uppsala, kan lev till Sthlm.

Edited by - Guldis on 2003/01/18 09:57:24
Go to Top of Page

T-ReX
Member

419 Posts

Posted - 2003/01/18 :  13:24:11  Show Profile Send T-ReX a Private Message
Det var ett hyggligt pris iaf, får tänka över saken.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.29 sekunder. Snitz Forums 2000