75:- skulle dom ha för båda, såg ut att vara i skapligt skick.. Är detta något som är värt att köpa... Då jag inte bor i Gällivare är det lite besvär med att få hem dom. Är det värt att krångla hem dom eller e det bara skrot ?
"syftet är som sagt att efterlikna ett transistorsteg.."
Vad är 75 spänn i dag.. Två glassar? Bara att slå till Tom skumkanterna ser ju fina ut Mvh /Pix
Ps, lätta pappkoner är underskattade !!
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Ja, för pengarnas skull så e det inget att fundera på.. Men det är som sagt lite besvär att få dom hem.. E 110 mil hem härifrån å vi brukar flyga.. Men det kan hända att vi åker bil igen någon vända i sommar.. Så frågan är om dom är värda besväret att konka hem?
Fuling: Haha.. berättar jag för tanten att jag köpt ytterligare ett par högtalare får jag nog en smäll.. men jag slog till å köpte dom idag.. synd bara att det dröjer många veckor innan jag får hem dom så ja kan provlyssna.. e ju inte ens säkert att dom fungerar.
har äntligen fått hem högtalarna.. synd bara att jag själv inte e hemma.. kommer nog bara att vara hemma 2-3 veckor i sommar, får se om man hinner provlyssna dom innan dom förmultnar.