Finner jag ingen mycket skönare (och endast något dyrare) alt mycket billigare (och endast något lite oskönare) så blir det en sådan i någon hyggligt snar framtid.
Har ni andra tips som kan mäta sig pris/"prestanda" med denna så ska jag kolla det.
Inga konkreta tips men ändå tips gällande de som söker just lyssningsfåtölj. Utöver att den skall vara skön kan det vara positivt eller negativt om den är såpass hög i nacken att den täcker bakom huvudet. har du fritt bakåt skulle jag föredra en utan nackskydd medan om du har en kal vägg nära fungerar motsatsen bättre. vad du har bakom huvudet påverkar upplevelsen enormt mycket.
Möjligheten att fälla fåtöljen så att man kan halsslumra till bra musik är trevlig även den även om ljudbilden förändras något i denna position.
quote:Möjligheten att fälla fåtöljen så att man kan halsslumra till bra musik är trevlig även den även om ljudbilden förändras något i denna position.
Från IKEA's hemsida ang den aktuella fåtöljen. "Ställbar i tre olika lägen; från upprätt sittande till viloläge. Den inbyggda fotpallen fälls upp när ryggen lutas bakåt."
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"