HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 "platt" väggstereo till farsgubben?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2010/10/27 :  13:03:50  Show Profile Send OcA a Private Message
Nu letar min totalt ointresserade (av välljud) far efter en stereo att hänga upp på väggen.

Den ska således vara hyffsat platt, ha cd, radio, ev kassett. Internet och streaming vet han inte vad det är och klarar sig därmed utan denna finess.

Jag tyckte han skulle leta efter nåt begagnat från B&O, han tyckte det var lite dyrt.

Budget? Han vill nog inte lägga mer än 3-4k på detta tyvärr...

Har någon ett vettigt förslag som inte är helt värdelöst? Det enda jag lyckas frambringa är skräp från Philips, Panasonic och annat med märkning 2x3000 watt PMPO....

Tacksam för hjälp!

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!

räven
Member

3652 Posts

Posted - 2010/10/27 :  15:39:12  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message
Sharp gjorde en hyfsad för några år sen.
Ska gräva lite och återkomma.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2010/10/27 :  19:08:31  Show Profile Send Rolf-san a Private Message
Kolla vad TEAC har.

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

RuneStone
Member

1961 Posts

Posted - 2010/10/27 :  20:00:51  Show Profile  Visit RuneStone's Homepage Send RuneStone a Private Message
http://www.blocket.se/stockholm/Philips_HTS9800W_Hemmabiosystem_30298611.htm?ca=6&w=3&last=1

Grymt..

"syftet är som sagt att efterlikna ett transistorsteg.."
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.6 sekunder. Snitz Forums 2000