Det finns olika versioner av CD-fix. Den som är svart på bilden är den äldre versionen. Det som jag tror skiljer sig är: metallen i locket som är stål och som har bytts ut mot aluminium. Detta gjordes eftersom den gamla modellen kunde börja vibrera av magnetism som uppstod av transformation. Transformator byttes även ut (det skall man få byta ut utan extra kostnad). Sedan skiljer sig fjärrkontrollen. Jag vet inte om den gamla modellen klarar av cd-text. Det gör den nya.
Hur stora är dessa vibrationer? Ibland tycker jag att man kan känna små vibrationer i olika delar av anläggningen när man snuddar vid den. Är detta normalt?
Nalle, låter som att det är små krypströmmar ifrån chassiet som du känner... känns om man typ smeker apparaterna mjukt, mjukt... liksom "killar lite" i fingrarna... detta verkar nästan vara normalt..eftersom jag tycker man känner det på väldigt många olika apparater i olika nivå....även om det känns mindre bra... ibland blir det bättre av att vända nätkontakten...eller jorda...och ibland sämre...
Det är om jag fattat din fråga rätt, inte samma vibration som syftas på tidigare...