Jag köpte en vinylskiva från CDWOW som var så bugglig näst intill ospelbar på A sidan. Efter att jag skrivit till dom föreslog dom att jag skulle skicka tillbaka skivan. Det var ju okej tänkte jag, men när jag kom till posten så skulle det kosta mig 92 spänn. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Om jag betalar frakten till England kommer skivan tillslut ha kostat mig 270:-. Jag tycker att det borde vara CDWOW som bör stå för frakten. Är det någon här som själv råkat ut för samma sak?
Jag skickade iväg skivan till den returadress som jag fick i mejlet från CDWOW. Jag låter dom få betala portot när dom får den, kanske i morgon. I värsta fall så förlorar jag skivan och pengarna. Jag berättr när jag får en reaktion från CDWOW.
Beställde vinyl därifrån för ett tag sedan och när jag skulle hämta skivan såg jag en skada på konvolutet så jag hämtade aldrig ut skivan utan den fick gå i retur.
Skivan dök aldrig upp på CDWOW men jag fick ut full ersättning ändå.
Alltid tråkigt när sånt händer. Jag tycker det blir vanligare och vanligare att vinyler är ojämna. Har fått lämna tillbaka flera till min lokala skivhandlare.
Det är ju också enklare att hantera problem som uppstår med ett företag som finns i Sverige. I den bästa av världar borde man kunna ringa till ett postorderföretag. Men tyvärr så går det sällan.