Hade ett själv för ett tag sedan. Kanonförsteg för pengarna(begagnat) ljudbilden är bred och detaljrik, och spelar musiken med ett ordentligt jävlaranamma. Synd bara på den plastiga fjärren. Har även ett bypass läge för volymkontrollen som gör att du kan använda den i befintligt surroundsystem.
Hur är det med kvaliteten? Krell brukar ju vara bra, men jag har dåliga erfarenheter av dyra försteg (Classés fjärr i alu tappade färgen). Hur mycket bör man betala, 10000:-?
/Frez
"Det största som jag har sett på en Islandshäst är Sune Mangs."
Har fortfarande mitt kvar ett problem fritt och otroligt bra försteg nypris 33000 du hittar nog inget bättre begagnat försteg inte till de priser som dom hamnat på nu.
Riktigt bra om du använder det obalancerat, men klart bättre balancerad och använd i en balancerad anläggning var det ett bra köp för nära 30 och för 13500 är ett riktigt kap oavsett om du använder det balancerat eller obalancerat.
Jag var på Hifi-consult i Lördags och handlade, jag har för mig att de hade ett Beg 250 steg inne, kan ju vara värt att kolla. 50 mil T O R men det var det värt.