Så måste det vara! Det är nog flickvännen som sitter hemma och surfar. Skicka kärleksbrev sådär, man tror ju det kan vara vem som helst, kanske Timbre eller ja eh vem?!
Fy skäms Veronica. Har ni också sådana flickor som gör sådana hyss mot er?
Du ska vara glad att hon skickade brevet till dig! Jobbigt om hon hade skickat kärleksförklaringar till andra på forumet! Svårt att prata sig ur, kanske?
Det var det här jag skrev i mejlet och villket intresse det vart. Jag hade ingen aning om att Knoppen inte skulle fethaja att det var från flickvännen det kom. Hälsningar Veronica
-------------------------------- Är du här inne nu igen, ha, ha,ha. Puss på¨dig. hemlig beundrare... --------------------------------
var det inte mer spännande än så..spekulerade i olika eminenta data-filurer i ljudsällskapet...någon lagd åt ett mer spännande håll..eller navelskåderi som gått för långt....en uttråkad hififreak
var det inte mer spännande än så..spekulerade i olika eminenta data-filurer i ljudsällskapet...någon lagd åt ett mer spännande håll..eller navelskåderi som gått för långt....en uttråkad hififreak
Precis jag fantiserade också om att Herr Öhman fet hi-jackade Knoppens konto av ren leda och kanske avundsjuka ...hmm svartsjuka. Kanske kan man blanda in nån till.... Hmmm Stahlberg kanske hade ett förhållande med...hmmm näe måste tänka så det blir lite Engelskt.