Begagnade Grado sr125 eller SR80! Eller sennheiser hd590 eller nån beyerdynamic lur från tyskland.. kolla på www.hifinesse.de ! Kan spara stora pengar på lurar därifrån...
jag beställde mina därifrån...frakten kostade ca 25-30 euro...billigt ändå! och då betalade jag med postförskott!!! jag är nöjd med lurarna och har gjort en ny kabel åt dom...men de måste spelas in ganska länge innan de låter bra! i början låter de hemskt!!
quote:beyerdynamic tycker jag är ett bra val. Jag har dock "bara" DT531 som gick på 995:- för två år sen. Som jag förstod det så hade de kostat det dubbla.
Ordinare priserna på beyerdynamic i Sverige är fruktansvärt "överprisade"! DT531 kostar 90 euro i Tyskland!
letar också efterhörlurar i den prisklassen. Jag kommer att använda dem mest till bärbart. Är det något spec som man måste tänka på, som tex känslighet? Vad klarar mp3 eller bärbar cd att driva? Har provlyssnat på Sennheiser he-2200 och gillade det "klara och rena" ljudet. Är det någon äger ett eller provat dem?